sâmbătă, 22 mai 2010

O postare ce merită neapărat o flegmă


Mă grăbesc să expediez un scuipat scurt către unul din blogurile conservatoare din lista mea, denumit, cu nostalgie, American Power.

O postare de ieri, în care e elogiată noua lege anti-imigraţionistă din Arizona. Treaba lor, nu mă deranjeaază decât cel mult ostentaţia primitivă cu care au adoptat-o. Articolul se intitulează Not Everyone Has Right to Live in U.S.

Aşa e. Într-o lume care se deschide tot mai mult, unde până şi muştele ajung să fie "globale", ţara care a permis în sec.19 cea mai spectaculoasă şi generoasă absorbţie de populaţie din exterior îşi pune lacăte la poartă. Din liberală, a devenit conservatoare, iar trendul reacţionar continuă.

Fraza finală e însă ţinta mea: "Regardless of the hardship suffered, being in the U.S. without authorization is a crime." Cu referire la mexicani şi alţi amărâţi.

Frumos. Acum, hai să ne imaginăm cum ar suna "Regardless of the hardship suffered, [Americans] being in [Afganistan, Irak, Georgia, Ucraina, Romania etc.] without authorization is a crime."

Aşa că, de dragul consecvenţei cu voi înşivă, poate ar fi bine să vă căraţi înapoi acasă de pe oriunde sunteţi astăzi împrăştiaţi...

Imaginea am preluat-o de la http://krharper.typepad.com/.a/6a0112793ff35228a40120a6519374970b-500pi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Postări populare